PSH Lewiatan ze srebrną nagrodą od Polskiego Stowarzyszenia ESG
Autorska kampania społeczno-edukacyjna „Lokalnie kupuję, nie marnuję” PSH Lewiatan, poświęcona szeroko rozumianym aspektom przeciwdziałania marnowaniu żywności, została nagrodzona podczas Gali Innowacji ESG srebrną nagrodą przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie ESG.
Nasze wysiłki i determinacja w przeciwdziałaniu marnowaniu żywności przynoszą doskonałe efekty! Podczas niedawnej Gali Innowacji ESG, Polskie Stowarzyszenie ESG przyznało naszej autorskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Lokalnie kupuję, nie marnuję” nagrodę w kategorii „Innowacja w obszarze społecznym”! To ogromny sukces wszystkich Lewiatańczyków!
Kampania ta – przygotowana z myślą o klientach, ale też o przedsiębiorcach i pracownikach naszej sieci, dotyczy szeroko rozumianego przeciwdziałania marnowaniu żywności. Skąd pomysł na taką a nie inną kampanię? Wynika ona z kluczowego elementu strategii PSH Lewiatan: „Silna i odpowiedzialna marka w lokalnej społeczności.”
- W ten sposób staramy się edukować, wspierać naszych klientów i inspirować ich do odpowiedzialnego gospodarowania jedzeniem – co wpisuje się także w naszą misję bycia lokalnym liderem w obszarze zrównoważonego rozwoju. Bardzo się cieszę, że nasze działania zostały docenione przez Stowarzyszenie ESG” – podkreśla Robert Rękas prezes zarządu Lewiatan Holding.
Kampania „Lokalnie kupuje, nie marnuję” to nie tylko plakaty i materiały edukacyjne obecne w blisko 3300 placówkach, ale również współpraca z uznanymi partnerami, jak Caritas Polska oraz Federacja Banków Żywności. W ubiegłym roku naszą kampanię wspierał Tomasz Jakubiak, znany kucharz i promotor niemarnowania żywności, a obecnie korzystaliśmy z materiałów o charakterze komiksowym, które w przystępny sposób uczą zasad odpowiedzialnego gospodarowania żywnością – tak, aby mogły z nich korzystać zarówno dzieci, jak i dorośli.