Nowości w ofercie marki własnej Lewiatan
W ostatnich tygodniach asortyment produktów marki własnej Lewiatan został poszerzony o nowe produkty. Na półkach pojawiły się również znane klientom artykuły z udoskonalonym składem i odświeżoną szatą graficzną.
Jedną z nowości, która została wprowadzona do sieci handlowej Lewiatan są chusteczki do prania Lamal. Zapobiegają one przed przenikaniem kolorów między tkaninami, szarzeniem oraz ponownym osadzaniem się brudu w czasie prania.
Kategoria napojów zimnych została rozszerzona o nowe produkty Lewiatan, takie jak sok pomarańczowy 100% i nektar czarna porzeczka. Opakowania soków marki własnej sieci poddane zostały liftingowi i dostosowane do nowej linii wizualnej. Dodatkowo dzięki zastosowaniu kartonu typu „prisma” są one teraz bardziej poręczne, a dzięki temu wygodne w użytkowaniu.
Zmianom w składzie została poddana czekolada gorzka 50% Lewiatan poprzez zwiększenie zawartości kakao do 62%. Od teraz będzie sprzedawana w opakowaniu typu „flowpack”, dzięki któremu produkt pozostaje dłużej świeży. W ketchupie łagodnym i pikantnym zwiększono ilość pomidorów do 129 g na 100 g produktu. Będą one pochodzić wyłącznie z polskich upraw. Dodatkowo, by zwiększyć bezpieczeństwo produktu, opakowania zyskały podwójne zabezpieczenie w postaci banderoli na zakrętce oraz platynki pod zakrętką.
Pierwsze produkty marki własnej Lewiatan zostały wprowadzone w 2001 roku. Obecnie sieć posiada ich ponad 370, z czego zdecydowana większość zajmuje pozycję lidera sprzedaży w swojej kategorii.