Przejdź do treści

Lewiatan ponownie laureatem prestiżowego konkursu Superbrands

8 luty 2022

To już czwarty tytuł Superbrands przyznany Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Ranking wyróżnia najmocniejsze marki działające na polskim rynku, takie które trafnie odczytują i oczekiwania konsumentów i odpowiadają na nie.

– To już drugie wyróżnienie przyznane naszej marce w tym roku. W pierwszych dniach stycznia linia produktów Lamal otrzymała Złoty Laur Klienta 2022. Pod koniec miesiąca kolejny raz zostaliśmy laureatem rankingu Superbrands. To dla nas szczególnie ważne wyróżnienia, oba przyznawane są przez naszych klientów, a w przypadku rankingu Superbrands także przez ekspertów od wizerunku. PSH Lewiatan obecna jest na rynku od blisko trzydziestu lat i nieustannie zmienia się by sprostać oczekiwaniom konsumentów. Tytuł jest uhonorowaniem pracy całego zespołu ludzi, którzy każdego dnia obsługując naszych klientów budują wizerunek firmy – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A.

Superbrands to największe w naszym kraju konsumenckie badanie marek. Założeniem organizatorów rankingu jest wyłonienie grona firm, które odpowiadają zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów. Czynnikiem decydującym o przyznaniu tytułu jest indeks siły marki, będący różnicą pomiędzy jej polecaniem przez konsumenta, a odradzaniem zakupu jej produktów czy usług. Rekomendacje klientów uzupełniane są o głosy ekspertów marketingu członków Rady Marek. Tytuły Superbrands przyznawany jest wówczas, gdy indeks rekomendacji jest większy niż 70% w danej kategorii.

W bieżącej edycji rankingu o opinie zapytano ponad tysiąc konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Organizacja Superbrands od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki w ponad 80 krajach na świecie.

-
Moja lista zakupów
Nazwa produktu
Wydrukuj lub wyślij