Środki piorące Lamal z tytułem Złoty Laur Klienta 2022
Marka Lamal, z portfolio produktów marki własnej PSH Lewiatan, otrzymała prestiżowe wyróżnienie Złoty Laur Klienta 2022 w kategorii „środki czyszczące i piorące”. To kolejny już tytuł przyznany przez klientów tej linii produktów. W ubiegłym roku marka Lamal otrzymała Srebrny Laur Klienta 2021.
– W tegorocznej edycji plebiscytu Lamal otrzymał 31 proc. głosów klientów w kategorii jakość produktów „środki czyszczące i piorące”, zajmując tym samym I miejsce. Decyzje dotyczące rozwoju marki własnej podejmujemy kierując się przede wszystkim potrzebami obecnych i potencjalnych klientów naszych sklepów. Dziś w Lewiatanie jest dostępnych już około 550 takich produktów, w 25 kategoriach. Jesteśmy dumni z tego, że produkty z oferty marki własnej Lewiatan cieszą się wysoką oceną konsumentów i jednocześnie zdobywają coraz szerszą grupę lojalnych klientów. Najlepszym tego potwierdzeniem jest kilkukrotnie wyższa dynamika sprzedaży produktów marki własnej Lewiatan w porównaniu do średniego wzrostu sprzedaży detalicznej, mierzona wartością w ujęciu rok do roku – mówi Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding – mówi Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding.
Laur Klienta to jedna z najbardziej prestiżowych nagród na polskim rynku konsumenckim. Tytuł przyznawany jest od 2004 roku na podstawie wyników ankiet badawczych. O przyznaniu godła decydują takie czynniki jak m.in. dostępność produktu, poziom cen, jakość oraz doświadczenie rynkowe. Wyniki poszczególnych firm klasyfikują je do otrzymania godła Złotego, Srebrnego lub Brązowego.