PSH Lewiatan awansuje w prestiżowych rankingach
Polska Sieć Handlowa Lewiatan kolejny rok z rządu notuje awans w rankingach największych przedsiębiorstw działających w Polsce. Największa polska sieć franczyzowa uplasowała się na 17. miejscu „Listy 500” Największych Polskich Przedsiębiorstw, 7. wśród Największych Polskich Pracodawców w plebiscycie dziennika Rzeczpospolita oraz 11. na liście 200 Największych Polskich Firm tygodnika Wprost.
PSH Lewiatan, jako trzecia największa sieć handlowa i największa sieć franczyzowa od ponad 25 lat zrzesza w swoich strukturach 2.100 polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą ponad 3.200 sklepów pod znaną, rozpoznawalną i cenioną przez klientów marką. Sieć plasuje się w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, a jej obroty w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł. Dotychczasowe działania podejmowane przez PSH Lewiatan zapewniły jej najwyższe w historii 17. miejsce na Liście 500 Największych Polskich Przedsiębiorstw, a także 7. wśród Największych Polskich Pracodawców dziennika Rzeczpospolita i 11. na liście 200 Największych Polskich Firm wg. tygodnika Wprost.
– Dzięki jasno określonym celom oraz bliskiej współpracy z zaangażowanymi, polskimi przedsiębiorcami od lat z sukcesem rozwijamy naszą sieć sklepów. To dla nas ogromna satysfakcja, że nasza działalność jest systematycznie doceniana przez branżę, a praca jaką od lat konsekwentnie wkładamy w rozwój sieci, znajduje swoje odzwierciedlenie w tak prestiżowych rankingach. Stanowi to dla nas dodatkowe źródło motywacji do dalszej intensywnej pracy – mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.
Jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan jest rozwój sieci poprzez przystępowanie do niej nowych przedsiębiorców, jak też wsparcie biznesów tych, którzy już działają pod szyldem Lewiatana. Obecnie w sieci działa już ponad 3.200 sklepów, które zatrudniają około 30.000 pracowników. Dwutorowa ścieżka ekspansji pozwoliła sieci na uruchomienie w bieżącym roku już 65 nowych placówek handlowych Lewiatana. Nowo otwarte sklepy zostały przystosowane do standardów sieci oraz kompleksowo dopasowane do potrzeb lokalnych klientów.