Prestiżowy tytuł Superbrands ponownie przyznany Lewiatanowi
Polska Sieć Handlowa Lewiatan po raz trzeci otrzymała tytuł Superbrands. To już XIV edycja rankingu, którego celem jest wyłonienie najmocniejszych marek na rynku. Założeniem Superbrands jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują.
Superbrands to największe w naszym kraju konsumenckie badanie marek. Założeniem organizatorów rankingu jest wyłonienie grona firm, które odpowiadają zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów. Czynnikiem decydującym o przyznaniu tytułu jest indeks siły marki, będący różnicą pomiędzy jej polecaniem przez konsumenta, a odradzaniem zakupu jej produktów czy usług. Rekomendacje klientów uzupełniane są o głosy ekspertów marketingu członków Rady Marek. Tytuły Superbrands przyznawany jest wówczas, gdy indeks rekomendacji jest większy niż 70% w danej kategorii.
– To dla nas szczególnie ważne wyróżnienie, bo przyznawane przez naszych klientów i ekspertów od wizerunku. Marka Lewiatan obecna jest na rynku od ponad 25 lat i nieustannie zmienia się by sprostać rosnącym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów. Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasza praca jest zauważana i doceniona – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A.
W bieżącej edycji rankingu o opinie zapytano ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Organizacja Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki w ponad 80 krajach na świecie.