Polska Sieć Handlowa Lewiatan liczy już ponad 3100 sklepów
Polska Sieć Handlowa Lewiatan zrzesza obecnie blisko 3100 placówek handlowych, wśród których znajduje się 400 supermarketów (powyżej 300m2), około 1.800 dużych sklepów, około 900 placówek średniej wielkości oraz mniej niż 40 małych sklepów (wg danych na dzień 30.10.2017).
Tylko w ciągu ostatniego miesiąca Lewiatan Małopolska - jedna z szesnastu spółek regionalnych Lewiatana, powiększyła się o 5 nowych placówek zlokalizowanych w miejscowościach: Kraków, ul. Dożynkowa 99 (powierzchnia 500m2), Niepołomice, ul. Zabierzowska 36e (450m2), Kraków, ul. Spółdzielców 9 (200m2), Tymbark 685 (380m2) oraz Nowy Sącz, ul. Krakowska 80 (420m2). Na koniec października 2017 r. Lewiatan Małopolska posiadał łącznie 244 sklepy, a już w listopadzie planowane są otwarcia trzech kolejnych.
Lewiatan proponuje bardzo atrakcyjną formułę współpracy, umożliwiającą franczyzobiorcom uzyskanie szeregu korzyści. Szerokie wsparcie Sieci oferowane jest zarówno w sferze handlowej, jak też marketingowej i operacyjnej. Na liście benefitów oferowanych przez Lewiatana zrzeszanym placówkom znajdują są między innymi: bogata gama ponad 370 wysokiej jakości produktów marki własnej w atrakcyjnych cenach, szeroki portfel kontraktów, które dzięki wypłacanym wynagrodzeniom zwiększają rentowność sklepu, czy też wsparcie marketingowe (gazetki promocyjne, plakaty, billboardy, konkursy dla klientów, loterie, etc.).
Niezwykle istotna dla franczyzobiorców jest również stała aktywność reklamowa w ogólnopolskich mediach, ponieważ przekłada się na renomę oraz wysoką znajomość marki przez konsumentów. Ważne są także rozwiązania, które istotnie obniżają koszty działalności; ubezpieczenie OC, majątkowe i pracownicze, radio Lewiatan oraz POS TV emitowane w sklepach, programy szkoleniowe, pomoc w aranżacji i ustawieniu sklepu, zakup energii i paliw, usługi bankowe i telekomunikacyjne, płatności elektroniczne itp.